Bright Eyes..

Smyg startade dagen lite tidigt i morse, men jag och Lillan var kloka nog att somna om igen. Vi har en lång dag framför oss. babysimmet så klart och sen skall vi tråkigt nog på begravning efter det. Min systers barndomsväns mamma har hastigt gått bort. Det är verkligen fruktansvärt! Hon blev inte ens 60 år. Jag träffade henne förra fredagen när jag var ute och gick med Eira, hon blev väldigt glad över  att hon äntligen fick se henne. Det var om mitt Pyre hennes sista samtal handlade om. 

Det är en sådan tragedi att förlora sin mamma på det sättet, men jag är helt övertygad om att hon har det bra, vart hon än är! Den här låten tillägnar jag henne och hennes familj. RIP!






Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, den filmen/låten är så fin!

Tragiskt med begravningen... beklagar verkligen

Mvh Maria

2009-01-28 @ 09:56:51
URL: http://livetochjag.bloggagratis.se
Postat av: Linn

Jag har watership down på dvd om du vill låna :) löööv it!

2009-01-30 @ 17:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0