Aktiv helg..


Ojojoj..här har det varit fullt upp non stop hela helgen. Det har liksom inte funnits någon tid till att bara stanna upp och..ja tex blogga. 

I lördags var det stora "snickar" dagen här hemma. Mina föräldrar och syster kom hit, för att äta lite lunch, umgås och för pappas del, sätta upp lampor, hyllor och speglar mm. Det var high life fram emot midnatt, och vilket resultat vi fick! På bara några timmar förvandlades våran byggplats till ett hem. Jag och Tor är hel nöjda, och nu är det bara lite "Pynt" som skall på plats. Sedan är det dags att börja på Eiras rum, och sovrummet. 

Känns underbart! 

Och som grädde på moset, slängde underbara Malin upp våran fondvägg i hallen lite snabbt, under sitt besök igår. Jag hade båda mina svägerskor över för lite fika och kackel! Och det var ju inte för att sätta någon i arbete dom var dit bjudna, men man tackar ödmjukast för hjälpen när man får den. 

Nu är det dags för en skön lång vagnspromenad och lite nedvarvning efter en hektisk men härlig helg..



Mycket lek med mormor blev det..


nybadad i mosters famn..

Kommentarer
Postat av: mormor Pia

jättesöt bebis.men usch va du tvungen

att sätta ut mig oxå....?? blääh

2009-06-15 @ 11:32:49
URL: http://http:/www.forthekix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0