Kundkväll..

Nu i kväll var jag och mor min inne på systers salong, för kundkväll med mingel och lite prova på produkter. Hur mysigt som helst. Vi snurrade runt bland tunnbrödsrullar, shakti mattor och sköna hårprodukter. Syrran demonstrerade en ny produkt från Lanza i håret på mig och avslutade med att locka hela håret. Gick som vanligt i från salongen och var super snygg i håret, med en fotbehandling inbokad i slutet av nästa vecka. Mommy needs lite pedikyr! Har en ansiktsbehandling att kasera ut också, och ett hår att slinga. Kanske att det blir en riktig Ego vecka nästa vecka. Sånt alla människor måste unna sig själva i bland. Och det gör så mycket att få bli lite ompysslad ibland!


Så här fina fötter kanske jag får..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0