My god...Maileg...

Har precis varit inne och beställt lite små saker åt Eira på luckylittleme.se. Dom har så otroligt mycket söta saker. Men med tanke på min Maileg hang up, så blev det bara saker där ifrån. Ja och ett litet jordgubbs hårspänne från Ameera. 



Kommer förhoppningsvis trilla ner i brevlådan innan veckan är slut..

Eiras lilla kompis Ella blir ett år i morgon. Och det skall ju givetvis firas med kalas. Så igår var vi nere en sväng i favorit butiken Pilutta. Där botaniserade vi bland alla härliga kläder och söta små leksaker. Eira tyckte det var hur kul som helst att sitta och dra ner kläder från galgarna ner i sin vagn. Presenten blev en sockersöt liten servis från Sia, som jag tror och hoppas kommer bli väldigt uppskattad och använd. 



Nu är det inte långt kvar tills det är Eiras tur att fylla ett. Och då blir det dags för att köpa den fina prinsessan på ärten från Maileg. För en Ärta med prinsessan på ärten tema rum, måste ju ha en prinsessa på ärten så klart. Visst den är inte billig. Men tänk vad länge man kan ha den. Den är en otroligt fin inrednings detalj som kan ges vidare genom generationer. Förhoppningsvis till Eiras barn så småningom. Eller kanske ett syskon. 






Kommentarer
Postat av: Kristin

Älskade Kicki!

Nu har även jag fattat att du skriver blogg, samt hittat hit till den! Kul att få se nya fina blder på er, vad stor Eira har blivit (har ju inte sett henne sen hon döptes i Dec - skandal)!

Är fast här i Malmö framöver men när jag kommer till kba nästa gång är det du & jag som ska dricka öl, förstår av bilderna att du "gör sånt" igen:-)

Ta hand om dig och din lilla familj!

MASSA kÄRLEK!

Kristin



2009-06-03 @ 10:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0