Barnmässan och helgen..

Oj, nu har jag visst inte skrivit på två dagar. Har haft en väldigt hektisk helg! Jag och Jennie var inne på baby och barnmässan en stund i Lördags. Köpte den underbara bullklänningen från Sobea inne i babyshop.se´s monter. Har varit sugen på den ett tag, och med mässpris så var det bara att slå till! Eira kommer vara ursöt i den till sommaren. Det blev även en liten maraccas och en nappflaska. 

Jag blev lite besviken på själva mässan, jag trodde att det skulle vara fler internetbutiker representerade. Det fanns inte jätte mycket rolig shopping. Men det var en mysig stund. 

Undertiden jag och Jennie var inne på mässan, var Tor hemma själv med Lillan. Dom hade haft en jätte mysig stund. Med frukost och promenad hem till farmor och farfar. Sedan följde Eira med mig till stallet, och fick en skön promenad med sin mormor. 

Igår var vi hemma hos Petter och Linn för en mysig söndag, med film,spel och hämtmat. Vi fick en resesäng av Tors syster Malin, som kom väl till användning. Eira sov som en liten ängel. Även när jag krängde på henne overall och allt och vi åkte hem. Snuttan! Då är man trött.





Idag fick hon äntligen sin efterlängtade gåstol! Det var verkligen på tiden. Hon har farit runt för fullt i vardagsrummet och hallen hela kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0