En dålig start..

Hela helgen och början på denna veckan har kantats av sjukdom. Först i Lördags var det ju Bibbi, som var magsjuk och hade feber. Förkylningen har dessutom hållit i sig i nästan en vecka nu, den envisa jäkeln vägrar att ge med sig. Sen i Söndags var det min tur att bli dålig. Feber och illamående och en förkylning som kunnat jämföras med en rökskadad 80 åring. Men nu känns det som att vi är på benen igen! 

Och efter flera dagars inomhusvistelse, om man bortser från tre timmar i söndags, så har både jag och Eira sprall i benen. Nu vill vi ut och göra saker. Igår missade vi även babymusiken. Eira hade säkert orkat, men inte jag. Jag var helt utslagen igår. Som tur är, hade jag en väldigt förstående dotter, som tog inte mindre en tre naps på dagen igår, så mamma fick vila! Det är min dotter det! 

Nej, så nu är det dags att kicka igång den här dagen och se vad den har att bjuda på! Trots snöklädda bilar ser det ut att bli en fin dag! 
Lite piggare versioner av oss!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Skönt att ni mår bättre :-)

2009-03-24 @ 08:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0