Strike a pose..

Eira var inte riktigt redo att sova igår när det var dags för hennes eftermiddagslur. Så vi gosade runt lite i sängen i stället. Med hennes mysiga änglanalle. Som hon fick innan hon föddes! Jag passade på att fota henne lite med mammas kamera, som jag har fått låna till min kurs. Eftersom hennes är lite bättre än min. Jag tyckte det blev många söta bilder, som jag funderar på att förstora upp och ha i sovrummet.

Träffade för övrigt en fotograf på baby & barn mässan. Han hade otroligt fina bilder att visa upp. Och jag tyckte det kändes mer personligt, det han gjorde än alla andra studiotagna bilder på bebisar. Jag tror jag ska ringa honom!
Gå in och kolla på hans hemsida. http://www.ianfoto.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0