For what its worth..

Jag försöker verkligen och har försökt att få upp bilder här på bloggen. Men jag börjar surna till riktigt ordentligt nu, för det är helt omöjligt. Inget fungerar som det skall. Can´t wait tills nya hemsidan är fixad och klar. 
DÅ mina vänner kommer det förhoppningsvis bli ordning på´t. 

Men tills dess, får jag fortsätta att trilskas med den här. 
Nu är det skön nattsömn som gäller, morgondagen bjuder på födelsedag, för älsklingen! Så då blir det upp och överraska med mysig frukost och lite paket.



Kommentarer
Postat av: Paaappi

-Jaaasså? Ska det bli Kalas Nu igen?

Ha,ha..

Ska Du flytta blogg-site?

Fattar inte riktigt, men Du vet säkert vad Du sysslar med.

-Grattis till en Mycket "proffsig" site!

Du skriver med ett härligt "flow", så det är väldigt lätt att läsa. Är också "greppbart" för en så´n som jag, att "hänga med i svängarna, i.a.f. liite.. Kraamisar!!

Paaappi

2009-05-29 @ 22:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0