Tjoho..internet igen!!

i väntan på vårat bredband har vi fått låna ett mobilt bredband. tack gode gud för det! känner mig hel igen.. nä skämt å sido. en det är ganska jobbigt att klara sig utan internet. Helt otroligt hur beroende man kan bli. 

Ja, det har ju hänt en del sedan jag skrev sist. Eira har fått en till tand, hon har börjat ställa sig upp och hon har även börjat klappa händerna. Det går framåt med stormsteg! I morse tom kröp hon upp på vårt vardagsrums bord. Jajjemen, det gäller att passa hela tiden nu. Hon är på gång! 
 
Tyvärr har jag lite problem med att ladda upp bilder. Men det kommer så fort jag har fått ordning på det!


Kommentarer
Postat av: Johan Fredriksson

Börjar få lite bildabstinens nu...hoppas det ordnar upp sig snart. Kraaam

2009-05-21 @ 15:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0