Happy Halloween..

Något försenat sätter jag mig till sist för att skriva detta blogg inlägg, och lägga upp dessa bilderna.Har knappt hunnit sitta vid datorn senaste två dagarna. Det här med Halloween har gjort mig sönderstressad..Haha..Nä så farligt är det väl inte. Men det har införskaffats bra med grejjer inför denna Helgonens Afton. Det skall firas som aldrig förr. Det ända jag är missnöjd över är att jag inte fick köpa en lite djävulsdräkt till Eira...Dumma Papi, tyckte det var hyfsat onödigt. Varför då undrar jag? Hon hade ju varit den sötaste lilla "ungdjäveln" i världen..Men det får bli en ordentlig outfit nästa år istället.

Nu skall frukosten ätas upp,sedan skall jag och Eira bege oss ut för att plocka lite härliga höstlöv, som vi kan dekorera med. Och efter det skall pumpan skäras och snacksen tillverkas! Åh vad det är mysigt med Halloween! Trevlig helg på er!


Dom härliga bilderna från lekplatsen.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kicki!



Är det svårt att digiscrappa? Jag vill gärna börja...hur gör man?



Kul att läsa din blogg.



Kram

Linda Olsson

En barndomsvän

2009-11-01 @ 19:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0