God Morgon!

Idag är det Fredag! och ikväll blir det bio och sushi med finaste Jennie! Skall bli super mysigt. Var nere på samma ställe och åt sushi igår kväll också, men är man en sushi lover, så kan man äta det flera dagar i rad! Så det är precis vad jag skall göra! hehe..

Igår var världens sötaste Carro här och hälsade på oss. Sist jag träffade henne var Eira bara några månader, jag ammade fortfarande och vi bodde i den gamla lägenheten. Det var ju så klart jätte roligt att träffa henne igen, och jag tror att hon tyckte det var roligt att få se hur stor Eira hade blivit sen sist! Nu mera går hon och kan säga några ord. Det måste ju vara lite konstigt för någon som inte ser utvecklingen varje dag!

Vi var i alla fall som sagt nere på Naam och åt lite sushi och drack varsitt glas Rosé, och pratade om gamla minnen och annat kul!

När jag kom hem igen sov Hjärtat så gott, och Tor berättade hur hon nästan somnade när hon åt kvällsmat, sötnosen, helt utmattad efter en dag med bus och lek, och ett mysigt skummbad med pappsen! Nu skall jag vara borta både fredag och lördag kväll. Så nu får hon verkligen umgås med sin pappa! Så mysigt!!

Varje dag kollar Eira mot dörren och säger "pappa" ?? Hon saknar verkligen honom när han inte är hemma, och vem gör inte det?

Nä, nu är det dags att sätta igång med dagen, och på agendan står promenad, gunga på lekplatsen, träffa mormor och besök på Pilutta! Ser ut att bli en härlig höstdag!! Trevlig Fredag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0