Halmstad Honey..

Japp, idag har jag,Eira och syster varit hela dagen nere i Halmstad. Vi skulle komma iväg redan vid nio tiden, men i vanlig ordning tar det alltid lite längre tid, när man har en stretig 1 åring, som blir som en planka när man skall ta på kläder!

Hur som hellst, vi åkte ner för att göra ett besök på den fabulösa salongen Annen Etage och söta Ida! Som har haft en Lise Sandahl scarf liggandes åt mig ett tag. Nu är den äntligen i min ägo! and i love love love it!

In genom dörren gick vi så då på andra våningen, och fram kommer två hundar springandes! Eira blev överlycklig så klart! och fick sig en regäl kyss utav Åke! Döm till hennes förvåning när en fransk bulldog helt plötsligt satte två tassar uppå henne och en blöt tunga slickar henne över hela ansiktet! Tror det är första gången ett djur visat mer glädje än Eira vid ett möte..hihi..tur Åke är snäll och Eira är totalt orädd!

Vi fick oss en mysig dag, och nu sitter jag här hemma och spanar ut på min super läckra scarf som hänger i hallen, och konstaterar att det var definitivt värt bilfärden, för Halmstad är en supermysig stad!

Åke ville oxå åka vagn!!

Eira och Linda tar en välbehövlig matpaus.

Kommentarer
Postat av: Douglas Berkö

Kul blogg! Kolla in min blogg för att få fler besökare. Är du förresten intresserad av något samarbete? Gästinlägg, intervju eller något? Maila mig på [email protected] så styr vi upp något!



Kolla in vad jag gör på www.dberko.se

2009-09-09 @ 20:14:58
URL: http://dberko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0