2 åringen!!!

Hurra hurra! Igår var det Eiras födelsedag! Det skulle firas med ett härligt släktkalas! Jag trodde att jag skulle ha flera timmar på mig, att gå här hemma och städa och baka. Men ack nej! igår ville Eira helt enkelt inte vara på dagis, så det var bara att hämta igen. Oj oj oj, vad ledsen hon var! Mitt lilla hjärta. Det gör en så ledsen av att se henne så upprörd och gråtandes! Men så är det ibland.

Hur som helst, så fick jag en extra bagare som hjälpte mig att baka, trots att hennes smet mest bestod av mjöl och vatten, och åkte ut i diskhon sen. Men mysigt hade vi, och resultatet blev lyckat!

Det är lite mycket att ha 18 personer i våran varma lilla trea, men barnen lekte så fint inne på Eiras rum med alla nya paket, och jag tror att tårtan och cupcakesen var uppskattade :D

Nyvaken tjej, öppnar paket i sängen






Hjälpte pappa att städa lite


Nalle Puh tårtan!

 

Uppdukat.



 

Cupcakes med Puh figurer



 

En liten fé öppnar paket på rummet



 

Äntligen fick hon smaka på Nalle Puh tårtan!


Kommentarer
Postat av: farmor

Tack för ett fint kalas med härliga muffins och ett docksött litet födelsebarn. Kram från farmor

2010-08-19 @ 19:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0