Ny dag, nya tag.

Jag fick ju vara med Eira hela dagen på dagis igår. Så jag måste erkänna att jag var lite nervös över hur det skulle gå idag, när vi snörade på oss skorna i morse. Det räckte med att vi kom innanför dörren, så blev Eira ledsen, sånt är ju aldrig kul! Så, jag fick stanna en stund och vara med och leka med Play doh och läsa Nalle Puh. Men efter ett tag bestämde vi oss för att testa. Så jag gick in och satte mig i personalrummet. Eira skrek sig halvt fördärvad, och mitt mammahjärta höll på att brista! Men efter en stund släppte det, hon slutade gråta, och det verkade gå bra. Så jag smög ut och gick hemmåt.

Så nu är det bara att vänta och se, och hålla en tumme för att min lilla tjej skall börja trivas på dagis.

För mig finns det inget bättre än den här lilla filuren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0