Push Present

Läste i Mama ( tror jag det var i alla fall ) om ett nytt fenomen som kallas för "Push present". I USA är det jätte stort, och jag tycker väl själv att det är en alldeles utmärkt ny grej. Att ge kvinnan en present i samband med förlossning. Jag menar det är ju ändå en jäkla bedrift! Först går man omkring i 9 månader, med alla dess olika kramper, illamående, foglossningar och allt vad man nu kan ha, sedan väntar ju en ganska tuff och påfrestande födsel också. Så mer sånt åt oss gravida, födande mammor! ;D
Jag hade inte blivit ett dugg ledsen om jag hade fått något av det här till exempel.
Halsband från House of NataliaRing från House of Harlow
Underbar kaninring från Björg
Vem jag nu kan hinta åt, som säkert inte ens kommer att läsa det här..hrrrmmm.. men jag får väl göra små diskreta antydanden på annat sätt..hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0