Härlig Alla hjärtans dag!

Det har jag verkligen haft, och jag tror att kvällen kommer bli riktigt mysig den med!

Var iväg i några timmar och sminkade syster och Alex, hemma hos Alex. Blev hel nöjd med resultatet! Alltid kul när det blir bra. Sen åt vi en väldigt god lunch med svärföräldrarna på Pascha Lounge, som ligger alldeles där Alexandra bor. Eiras vagn låg visst i bilen, som jag hade brummat iväg med, så Tor hade dragit henne i pulkan ner! Haha..Tänk där var det ju ändå lite tur att det låg kvar..;D

Nu har Eira brötat fram plastbunkar ur skåpet, och hela familjen får varsin på huvudet, och sedan leker vi häst, med Eiras svarta lilla käpphäst. Hon är för söt när hon springer runt med den! Sen skall jag bjuda min älskling på något hembakat, med extra mycket kärlek i! Och bara mysa med min älskade familj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0