NEJ!

Jag har inte slutat blogga eller lagt ner bloggen eller något liknande. Jag har bara gått in i tangentbordet lite.
Har ingen motivation till att skriva, är alldeles för upptagen med att vara orolig, och nervös inför min kommande skolstart. Så eftersom jag varit så upptagen med att vara nervös, orolig, idéfattig,One tree hill beroende, och fullkomligt upptagen med min familj och mina vänner, så har bloggen fått lida lite i några veckor.
Jag vet att jag har haft svackor innan, och att jag har sagt att jag skall skärpa mig, och det lovar jag att göra, så fort alla dessa saker börjat släppa lite för mig. ( Vilket det känns som att det börjar göra nu) Jag menar, nu börjar skolan om en och en halv vecka, Tor börjar sin skola på måndag igen, och jag har kommit till säsong 6 på One tree hill (nerd) så snart så!
Tills dess så hoppas jag att ni "bare with me" och fortsätter att läsa min lilla blogg i fortsättningen när jag är back on track igen!!

Vad jag är heeelt uppslukad av musikmässigt just nu.
Florence + the machine..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0