Det här måste jag skriva upp!

Så tänker man ju faktiskt ganska ofta, i alla fall när man har barn. Det är ju så mycket roligt som händer hela tiden, så mycket dom säger och gör, som man vill minnas och skratta åt, och framförallt kunna berätta för dom när dom växer upp.
Ett exempel på detta hände härrom dagen, jag och Eira lekte inne på hennes rum, och hon satt och nappade på olika nappar som låg i en skål i rummet. En av napparna hon stoppade in i munnen var en bebisnapp, som hon hade när hon var alldeles nyfödd. Så jag sa till henne, att den kunde hon ju inte ha, det var ju en bebisnapp. Så då tog hon ut nappen ur munnen, drog upp min tröja, och satte nappen mot min navel, och sa: Bebis nappen! Hur sött var inte det?? Min fina fina tjej, ville ge nappen till lilla bebisen. Haha! Så, nu har jag skrivit upp det, och jag tänker verkligen se till att minnas den söta roliga händelsen.
Napptjejen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0