Mackameron baby

Eira är så himla full i räv, så fort man vänder ryggen till, så skall det passas på att busas. Hon är så medveten o vad hon får och inte får göra också. Det är väldigt roligt att betrakta henne i hennes många försök till bussträck.

Som ett exempel gillar hon att klättra upp på TV bänken, men idag när jag sa till henne att gå ner så sa hon: Okeeeej, och kom snällt och satte sig jämte mig i soffan. Några minuter senare travade hon iväg bort till sovrummet, och jag visste med en gång vad som var i görningen. Hon skulle göra en "Kullematta" av sängen. Alltså en studsmatta. Hon drar ner alla sängkläder på golvet och hoppar och hoppar och står "uppåneppå". Hon är för gullig lillan!

Sen är det ju kärleken till "Mackameronerna" Nektariner. Hon fullkomligt älskar Nektariner! Och hon passar på att klättra upp på en köksstol och norpa en så fort hon får chansen. Detta är väl iof jätte bra, att hon äter så mycket frukt. Men fem nektariner på en dag gör magen lite känslig. Hursom, så ertappade jag henne med att glatt sitta och mumsa på två(!) nektariner samtidigt ute i köket efter hennes studsmaraton i sovrummet. Och när jag kom in, så bländade hon av sitt mest oskyldiga lilla leende! Sweet girl! Full av bus!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0