Playdate med Tinou

Ojojoj..veckan har rullat på i ruskig fart, och jag har knappt hunnit sitta vid datorn. Jag har träffat vänner och hittat på saker varje dag. Det är så otroligt härligt att fylla dagarna och veckorna med mysiga dejter. Idag har vi till exempel haft en rolig playdate med Eliza och Tinou.

Vi hade bestämt att vi skulle baka lussekatter. Eiras första julebak. Några bitar deg slank ner i magen innan den var i ugnen, det var några kusar som blev riktigt mjöliga och det blev ju lite skrik när russinen skulle placeras ut i bullarna. Men på det stora hela så var det ett väldigt mysigt bakande. Och Tinou och Eira lekte väldigt fint ihop.

Vilket gjorde att jag och Eliza fick en trevlig dag tillsammans!
Av Eiras tårar att bedömma, när det var dags för Tinsan att gå hem, så tror jag defintivt att hon vill träffa den lilla sötnosen igen.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0