Duktig flicka!

Det är helt otroligt vad Eira har blivit stor! Hon har verkligen utvecklats hur mycket som helst på sista tiden. Hon pusslar 12 bitars pussel, som är från tre år, helt själv och felfritt. Hon kan räkna till tio, och har börjat sjunga massor också.

I natt när jag ammade Lóa, så hör jag helt plötsligt hur Eira börjar sjunga " Ja må han leva" i sömnen! Hur gulligt är inte det då? Och idag så lärde mormor henne hela "Blinka lilla stjärna" också, så den vill hon mest sjunga hela tiden.

Det är så häftigt när man tänker på det, att för bara två år sedan, så var hon en lika liten skrutt som Lóa. Och nu sitter hon inne på sitt rum och pusslar och sjunger. Man blir så fascinerad över hur mycket en tvååring faktiskt kan.



Mjölkstockningen har fortfarande inte riktigt släppt, och jag har tampats mot febern idag också. Men imorgon hoppas jag att jag är tillräckligt pigg, så vi kan gå ut på en liten promenad. Vi måste ju ut och slira med dubbelvagnen! Så håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0