Jag är rätt häftig i mina stålmans kläder

Vilken bra dag det blev! Zombie mamma till trots. Jag piggnade ändå till rätt bra. Jag och flickorna packade in oss i bilen och åkte och hämtade upp mormor. Sedan styrde vi kosan mot Freeport, där Eira fick lite leksaker och vi passade på att ta en liten fika.

Nästa fredag är det "snäll" Halloween på Eiras dagis, så vi shoppade en liten utklädnads dräkt till sötnosen. Och gud vad hon gillade den! Här hemma går "The Pinks" Superman på Spotify med jämna mellanrum, så får man då en passande dräkt att springa runt i, med ena armen framsträckt i luften, samtidigt som man sjunger: Super super superman! Då är man glad! Och det var precis vad Eira gjorde när vi kom innanför dörren.

Sen var hon ju tvungen att test laga med sina nya grytor och pannor som hon fick också. Det har varit full rulle här hemma, och pappa fick maten serverad vid Eiras lilla bord med orden: Här får du älskling!

Nu är det snart dags för tacos och allt det där jag skrev om tidigare. ( Vi fick ändå åka från Ica Maxi till Coop för att kirra Saltchoklad, för den var totalt slut!! ) Mys mys mys!









Lite halvförbannad??

Kommentarer
Postat av: :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Åh det var det sötaste jag sett på länge!

2010-10-29 @ 23:24:40
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: camilla

Vilken fin blogg du har och en väldigt söt superhjälte! Var har du köpt den dräkten?

HoppAs ni har en mysig kväll!

2010-10-30 @ 21:18:42
URL: http://technologyforthesoul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0