Ute med vrålåket!

Ledsen att jag varit lite halv kass på att uppdatera nu ett par dagar. Men här hemma är det highlife, och vissa saker kommer lite i andra hand så där. Blir nog lättare snart, när jag börjar få lite mer kläm på allt, och bättre rutiner.

Nu är i alla fall Eira på dagis, och Lóa ligger och sover så gott i sin vagga, så då kan ju mamma passa på att blogga några minuter.

Igår var det BVC besök för Lillan, och jag hade fått för mig att det var öppen mottagning mellan 10-12. Så här var det ingen stress på morgonen, tills det vid elva tiden slog mig att det bara var till halv tolv. Så genast fick vi lite brådis. 12.35 kom jag inspringandes med andan i halsen och bebis på armen på BVC, och jag hade tur att dom förbarmade sig över mig. ( Virre morsan ) Efter vårat stressade besök cruisade vi ner till stan, och gick in en sväng på Babyproffsen, för att se om dom kunde visa mig hur tusan man fick fast liggdelen på våran dubbelvagn. Och hrmm, det var inte så svårt...
Så nu när jag kunde detta, var det bara hem och fixa iordning vagnen. Tor kom hem i lagom tid också, så vi kunde ta en promenad upp till Eiras dagis och hämta henne med vrålåket.

Det var en glad tjej som kom springandes emot oss, och hon såg faktiskt mäkta stolt ut när hon satt i sin nya vagn jämte sin lillasyster. En riktigt mysig promenad blev det med hela familjen.



Lóa nanar gott i vagnen.



Eira verkade gilla att åka i nya vagnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0