Härliga Spa kväll

Vilken fantastiskt lyckad kväll det blev igår! Magontet gav vika hyfsat ordentligt, och det gick verkligen att slappna av och njuta av dom underbara behandlingarna som stod på menyn igår. Jag, Jennie, mamma, och hennes väninna Lollo satte oss i bilen och styrde kosan mot Elisabeth skolan för vad som skulle bli en härlig Spa och mingelkväll.

Alla inbjudna fick olika förslag på menyer och behandlingar att välja emellan, det fanns bland annat ansiktsbehandling kombinerat med kroppsinpackning, eller pedikyr, helkroppsmassage mm. I min stora glädje yra valde jag en skön helkroppsmassage och en kroppsinpackning som min meny. Tills jag insåg att hmmm, hur skall jag ligga då? Trots Jennies käcka förslag, att jag kunde lägga magen i "ansiktshålet" på massagebänken, så lät jag Alex komponera en special meny till mig istället. Så jag hade inte en aning vad som väntade mig när jag åkte in.

Det blev en härlig kroppsinpackning, med saltskrubb peeling, en lermask över hela kroppen, och härlig skalpmassage. Gud, så skönt det var! Jag låg inpackad i en värmemadrass och kände mig lite som en fjärilslarv, som bara väntade på att få komma ut puppan lite vackrare och piggare. Och OM jag kände mig fin och fräsch efteråt! Gud, så härligt det var.

Sen väntade en pedikyr för ett par trötta preggofötter, så nu kommer jag definitivt ha finast fötter på hela förlossningen! Med ett härligt ljuslila lack, som jag fick med mig hem. Det är så härligt att promenera runt på nygjorda fötter!

Sen väntade bubbel (alkoholfri cider för min del) och en otroligt god buffé med mingel bland alla härliga tjejer som var med. Dom som ville blev sminkade efter sina behandlingar, och resultaten blev väl fina på dom flesta. Utom min stackars mamma! Som kom ner ifrån sina behandlingar och såg förskräcklig ut (tyvärr missade jag hur det såg ut, attans! ) men hon hade ändå blivit sminkad av en Makeup artist!! Jösses! Skamligt säger jag, och skäms lite åt vissa folk i branschen! Haha! Men bortsett från denna lilla fadäs, så var det en totalt lyckad kväll. Som avslutades med att alla gäster fick varsin Goodiebag, med diverse produkter.

Så, hinner jag bara med min ansiktsbehandling på tisdag, så kommer jag känna mig helt pigg, klar och redo för en förlossning!

(Nu har vaggan kommit upp också! hurra!)





Kommentarer
Postat av: JEMPA!

Hej!

Va gärna med i Dagens Blogg på min blogg :)

Ha en fin dag!

2010-09-26 @ 12:32:53
URL: http://jempsss.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Härlig kväll! =) Ser strålande ut och all lycka till med förlossningen!

2010-09-26 @ 20:27:52
URL: http://mammasfotspar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0