Shopping och härliga dagar

Den här veckan har verkligen varit härlig so far. I måndags var jag och Eira runt på Kungsmässan och införskaffade lite mössor, vantar, strumpbyxor som hon verkligen behövde! Så, nu har hon en hel uppsättning vantar, två par nya mössor mm. Efter våran lilla shopping tur, mötte vi upp Jennie och hennes mamma för lite lunch på Nello. Eira fick pannkakor och mamma fick en otroligt god pasta. Sen blev det naturligtvis en sväng till Eiras favorit "lekeplats" också.

Gårdagen var definitivt inte mycket sämre. Då åkte jag och mamma ut till Onsala för att kolla in en ny barnbutik som hade öppnat. Där fick Lilla Lo lite presenter av sin momo, en liten kanin nalle oh två par bodysar blev det. Sen begav vi oss in mot Kungsbacka igen, för en sushilunch och lite mer barnklädes shopping. Den nya second hand butiken "Om igen" hade mycket skoj att bjuda på, och Eira fick två kjolar (varav en från Molo för typ 70 spänn) en Nolita tröja och en Espirit tröja. Allt till det förnäma priset av 350 kronor! Sånt gillar vi!

Dagen fortsatte på Kungsmässan där momo rockade loss med plånboken och köpte både skor och jacka till Bibi. Ett par stencoola Replay stövlar fick hon minsann, och en supersöt jacka från Zara. Tack snälla söta mamma!
Skorna ville hon iof först inte ha på sig. Men med en mammas list går allt! Jamenar, får man höra att det minsann är samma skor som Lilla My har, ja då vill man ju så klart ha dom på!

Så det var en välklädd liten tös som gick till dagis imorse, med ny mössa, strumpbyxor, tröja, skor och den super söta västen som hon har ärvt av sin favvokusse Elsa.





För att göra en bra vecka ännu bättre så hade jag en lekdate med min älskade syster idag. Vi åt lite frukost hemma hos henne, gav oss sedan ner till Kungsmässan för en fika och lite mer små shopping. (Jag behövde minsann nagellack och en fil) Inne hos sötaste töserna på Raglady, visade jag Linda sjalen jag sååå gärna hade velat ha i Push present ( ja, för gud så mycket den hade kommit till användning) och vad gör hon då? Jo, sötaste systern köper den till mig! Jag blev så rörd och glad att det nästan kom lite tårar! Så, nu har jag fått den! Min första push present! Tack älskade systeryster!!!!



Den hääärliga fina scarfen



Efter strosande och fikande hämtade vi Trollan på dagis, köpte lite varm choklad och begav oss till "lekeplatsen". Eira var glad över att få spendera eftermiddagen med sin söta moster, och tyckte det var hemskt tråkigt när Linda var tvungen att gå hem.

Så, fortsätter morgondagen så här kommer jag vara helt nöjd, klar och redo för förlossning! (ja, förutsatt att jag hinner med min ansiktsbehandling och slingorna jag skall göra på Lördag ;D )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0