GEMÜs företagsfest

Jag var ju iväg förra fredagen för att jobba som mingelfotograf på en företagsfest. Närmare bestämt företaget GEMÜs 30 års jubileum.

Det började med mingel på deras huvudkontor i Lindome, därefter gick det en buss till hamnen i Göteborg, där en båt väntade på dom. Det blev lunch mm på båten, och sedan väntade en trerätters middag på Älvsborgsfästning. Trots att jag var där i egenskap av fotograf, så kände jag mig ganska snabbt som "en i gänget" Det jobbar väldigt goa trevliga människor på företaget, och kvällen avslutades med drinkar på Gothia Towers. Hade det inte varit för att jag skulle upp och jobba dagen efter, så kan jag lova att jag hade stannat och partat ett tag till med det sköna gänget.
Tänk att ha det så på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0