Hur man håller sig sysselsatt

Sedan vi kom hem från Halmstad i torsdagskväll, så har det varit nonstop saker hela tiden. Men det är ju så det skall vara enligt mig. I går var Julia här med sina två söta tjejer, och det var en playdate med ungar till höger och vänster, upp och ner. Mamma var rätt trött efteråt, men inte Eira, hon var pigg och ville absolut ut på ärenden med mig, så så fick det bli. Lite fotoframkallning, presentshopping mm. Och jag avslutade kvällen med att måla en byrå och redigera runt 30 bilder.

Idag har det varit dop för lilla Hedvig, ett mycket fint dop och mysig mottagning med god mat och tårta. Bilder från det, får komma upp imorgon, för nu är jag helt färdig, och har lagt redigerandet på paus för ikväll, och skall sätta på en film och plocka fram chokladen!



Ytterligare en bild från Agnes fotograferingen. Kolla in min logga här längst ner! Gillar ni den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0