Kalasdags!

Hallå där! Ledsen över min frånvaro, men det har varit non stop action sedan i fredags morse, och det här är på allvar första gången jag sitter vid datorn, sedan i torsdagskväll. ja, okej, jag var inne på Facebook imorse, hrmm. Men annars så har jag verkligen inte haft tid att sitta ens.

Fredagen jobbade jag hela dagen som mingel fotograf på företaget GEMU´s 30 års jubileum, och det var hålligång till sent på natten, och gårdagen spenderades till att sminka en blivande brud, samt att fota hela bröllopet och fina porträttbilder på brudparet.

När jag var färdig där, var det middag på Ester, och idag har det varit barnkalas för Eira.

Ja, det var min förklaring det där. Så nu till dagens topic: Eiras kalas.

Ett riktigt Hello Kitty kalas hade hon, med mina hemmagjorda cake pops, Kitty inspirerade cupcakes och annat gott. Barnen hade roligt och höll igång bra, jag erbjöd ansiktsmålningar till dom som ville ha, och efter ett tag vimlade det av söta prinsessor här hemma. Eline, Hailey och Tinou stannade ända till klockan 18, och barnen åt glatt fiskpinnar och mackaroner som pappa Tor slängde ihop.

Det var en trött men glad prinsessa som somnade med sin nya Maileg kanin på armen idag. Tack alla söta som kom och firade våran lilla treåring!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0