Lördagsmys

Vem har sagt att det bara är på fredagar man kan mysa? Nej, jag och barnen gjorde den här lördagen till våran mysdag istället. Och spenderade den med att gå på dans, äta Happy Meal, umgås med mormor och komma hem med två nya disneyfilmer och en godispåse. Med lite vårrullar i magen och massor med godis, satt vi sedan och såg på Skönheten och Odjuret och hade finaste Victoria på besök. Två små ( okej tre, jag somnade ockå) flickor somnade sedan jämte varandra i en nybäddad säng och allt var frid och fröjd. Perfekt upplägg på en myslördag tycker jag! Men nu är det bara jag, mitt goa täcke, Victoria och Henkes kanderade mandlar, Så mycket bättre och en Chick flick. Laddar batterierna inför en fullproppad vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0