Le petit söndag

Vilken otroligt härlig ( men kall ) dag det har varit idag! Jag och Lóa tog bilen in till Göteborg och mötte upp Linnéorna på Le petit café. Där mumsade vi i oss en otroligt god frukost och gav oss sedan ut på lite strosande på stan. Tyvärr var dom flesta affärerna stängda, och efter att ha promenerat runt lite mellan Haga och Linné, så satte vi oss på en uteservering, och drack lite te och kaffe.

Med massa filtar runt omkring oss, hade vi en väldigt mysig stund i solen. Lóa var så söt med sin lilla röda nos, och hon satt i mitt knä och var minst sagt delaktig i samtalen. Efter denna mysiga morgon/förmiddag, blev det sedan söndagsmiddag hos Tors föräldrar, och nu blir det snart cupcakes bak. En skön söndag helt enkelt!










Kommentarer
Postat av: Bella

Tjenare! Känner mig bara tvungen att tala om att jag ÄLSKAR din söta blogg. Hittade hit genom cecilia blankens och tittar som minst in dagligen. Himla söta dina döttrar är må jag säga, och jag älskar dina foton :)

2011-02-13 @ 19:45:47
Postat av: forthekix

Hej Bella! tack för din söta kommentar! Det värmer och gör mig otroligt glad att höra, att du gillar bloggen!



Kramar till dig

2011-02-15 @ 21:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0