Min stjärna och jag

När snön täcker gatorna, vinden får fönstren att skångra och det ser allmänt grått ut ute. Så är det väldigt skönt att bara strosa runt hemma med bebis i famnen, en Nag Champa som fyller vardagsrummet med en lungande doft, lite harmonisk skön musik på lagom volym och en kopp te, som värmer skönt när man råkar beskåda landskapet utanför.

Det är precis vad vi gör nu, och emellanåt ligger vi och myser ovanpå täcket, provsmakar fingrar och ser varandra i ögonen. Det hade givetvis varit dubbel lycka om Eira varit här och gosat också. Men just nu är vi väldigt nöjda, Lóa och jag.




Kommentarer
Postat av: Annica

Trodde inte jag skulle skriva det med tanke på förra årets hypeord men MYYYYS på, du o din bebbe!

2011-02-17 @ 13:18:02
URL: http://annicajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0