Sköna söndag

Efter en härligt mysig helg ( som passerade väldigt fort förbi ) med fredagsmys med tacos och Let´s dance och en lördags kväll, med middag och spel hos Jennie och Linus, så rundar vi av med en härligt skön söndag.

Nybakade scones till frukost, en sväng ner till ån och ankmatning ( fast det var mest fiskmåsar som girigt stal allt bröd ) en solig promenad och en kaffe hos Petter, Lóas fina gudfar. Sen åkte Eira och papi och handlade, och en väldigt glad tjej kom skinandes tillbaka från affären med en DVD av Alice i Underlandet i handen. ( som förövrigt är en av mina absoluta favorit sagor! ) Så nu har vi tittat på den, medans pappa har stått i köket och bakat pizza.

Sen blir det kakbak och Solsidan. Kan ju knappast bli bättre!



En sådan här bild har jag velat få till sen Lóa föddes typ, men det fattas ju fortfarande ett par fötter, så jag måste ragga upp någon som kan knäppa bilden, så mina fossingar kan få ligga och gossa under täcket också.

Kommentarer
Postat av: ylva

vad sött! :) Säg till mej så kommer jag å fotar era fötter hehe!

2011-02-20 @ 19:41:52
URL: http://pylvan.blogg.se/
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-21 @ 09:12:08
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefin bild, en sån vill jag också ta! Ett tips - fjärrutlösare! Helt kanon, då får dina fötter också vara med :)

2011-02-21 @ 23:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0