Lóa 3 månader

För er som är lite uppmärksamma, och för er andra med för den delen. Så har jag fotat och lagt upp fina bilder på Lóa, varje månad den 11:e. Datumet som visar hur många månader hon är. Och idag är hon alltså 3 månader!

Klyschan stämmer även på barn nummer två! Det går såååå fort!

Tanken med mina månads bilder, är att göra en fototavla över Lóas första 12 månader. ( Något jag tyvärr inte gjorde med Eira, som jag ångrar djupt ) Och jag är väldigt nöjd med dom fina bilderna jag har fått hitills. Hon är ju så bedårande den här lilla tjejen. Och det säger jag högst partiskt och i egenskap av mamma, men jag vet att jag har rätt!

Take a look!






Kommentarer
Postat av: jo

fina bilder! vad använder du för kamera?

2011-01-11 @ 20:05:53
Postat av: forthekix

Svar: Jag använder mig av en Canon 550D



Är verkligen jättenöjd med den! Tack för att du uppskattar mina bilder. /Kicki

2011-01-13 @ 11:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0