RUT avdrag?

Ikväll kommer Linnéa och Jessica hit, och vi skall ha skräckfilms kväll och äta tacos och ha det mysigt. ( Jag är dock redan lite kissenödig med tanke på skräckfilms temat, har blivit harig på sista tiden ) Så jag har varit i städar tagen så klart. Kan ju inte bjuda hem folk till en rövarkula.

Städa är något jag tycker är ganska skönt och avslappnande emellanåt. Men är det något jag verkligen inte gillar, så är det att dammsuga. Mest för att våran dammsugare är så sönder, så man blir lika svettig som efter ett spinning pass bara efter att ha dammsugit vardagsrummet, typ.

Men något som gör det hela lite mer uthärdligt och roligt, är när världens sötaste tvååring bestämmer sig för att "go along for the ride" och hjälper till lite..

Frågan är då hur man gör med sådana här hushållsnära tjänster? RUT avdrag?







Kommentarer
Postat av: Emelie

Guuuud vad söt hon är...och vad fin hon blev i tärningstofsen:) Massa kramar Tant Emelie

2011-01-19 @ 08:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0