Curiouser and curiouser

Som den lite flummiga konstnärssjäl jag är, så har jag så mycket idéer som cirkulerar i mitt blonda lilla huvud, och det finns så mycket man vill få gjort, som fortfarande bara existerar i mina tankar, men som är så "verkliga" så att jag känner att jag nästan blir tokig om jag inte får ur mig alla dessa saker. Det kan vara allt från en fotografering till en rolig sminkning, en fest jag bara måste ordna, eller cupcakes i olika former jag vill baka.

En av dessa idéer har varit att göra en "Alice i Underlandet" fotografering med mina söta små flickor. Alice som förövrigt är min största inspiration i livet, jag fullkomligt avgudar allt som har med denna saga att göra. Hursom så passade jag på att fixa en sådan fotografering med barnen ute vid Tjolöholm i våras. Bilderna håller jag fortfarande på att pilla med, men jag kände att det var dags att lägga ut ett litet smakprov.


En ganska subtil hyllning till Alice i Underlandet. En Alice och en kanin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0