Sneak peak Agnes + familj



Idag kära vänner, har jag varit ute och fotat världens sötaste lilla Agnes och hennes fina familj. Vi lyckades pricka in en riktigt härlig kväll, med ett grymt ljus över havet som inte var allt för långt ifrån deras hus. Så dit begav vi oss för att börja våran lilla session. Agnes visade mycket tydligt vad hon tyckte var roligt, och när det var nog. Det är härligt att se att det finns fler barn än mina med temperament!

Finaste mamma Lina fick jag sminka också i samband med fotograferingen, och jag måste säga att efter att ha laddat upp över 500 bilder från kvällen, så har jag massor med härliga bilder att pilla med! Denna lilla docka var verkligen delightful att få plåta! Tack för idag fina familjen Ström-Nilsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0