Doris/Junis/Sötis är här!

Kärt barn har många namn heter det ju, och Jennie och Linus lilla nyfödda ängel har två som det vägs emellan. Är det en Junis eller en Doris? Jag tycker definitivt att det är en Sötis iallafall!
Och jag är så glad över att hon äntligen är här!!! Som vi har längtat!
Var nere och hälsade på den lilla varelsen på BB igår, hade Lóa med mig, och helt plötsligt var hon en babezilla i jämförelse. Hon tyckte att det var väldigt spännande med bebisen, och ville gärna ta tag i hennes säng och häva sig upp för att titta. Tänk, för bara 8 månader sedan var det hon som var det lilla knytet i "baljan" på BB.
Ett stort HURRA och massa grattis till min älskade Jennie, som varit så fantastiskt duktig och nu fött TVÅ underbara barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0