Midsommar my love

Midsommar i Frösakull, som traditionen bjuder. En underbar helg, med klassiskt firande. Nubbe, dans, kransar som sig bör, och på kvällen blev det gitarrspel och allsång för hela slanten. På en lite blåsig lördag, befann sig samtliga i sällskapet på en långpromenad längs stranden, tyvärr inget bad i år, men sommaren är ju inte slut än! Sedan skålade vi i champagne för farfar Mats som fyllde 65. Några glas rosé senare satt hela gänget samlat framför "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen" En skön avslutning på en soft dag.

Igår var det kanonväder och mamma passade på att sola sina mjölkvita spiror innan vi åkte hem. ( hade hoppats på att få använda min nyinköpta bananmönstrade (!) bikini, som jag shoppade på mig i Sthlm, men nästa gång for sure ) Barnen deckade så fort motorn startades för hemfärd, tro det efter en sådan intensiv och rolig helg full med skratt och buserier!

På tal om Stockholm, jag var ju där i veckan, för en Foo Fighters konsert, men mer om det nästa gång!












Kommentarer
Postat av: Sandra

Hittade hit från Blankens blogg.

Ville bara lämna ett avtryck och säga att du är jätteduktig med kameran, fantastiska bilder ;)

Lycka till med företaget !! //Sandra

2011-07-05 @ 12:37:57
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0