Jádore les macarons!

Jag har bakat så otroligt mycket macarons dom senaste dagarna, så jag kan receptet i sömnen! Galet! Men också galet gott!
Det är definitivt inte sista gången jag bakar dessa underbara små kakorna. Nepp. Nu väntar tider med te kalas, macaron gå bort presenter och annat fika mys.
Jag kan inte låta bli att drömma mig iväg lite till Paris i dessa franska delikatess dagar. Jag var där en gång när jag var mindre, och jag har alltid sedan dess velat åka tillbaka.
Så en liten weekend resa med mina Linnéisar hade inte suttit fel. Fika på Ladurée, strosa längs Champs Élysées, besöka slottet i Versailles, gå lite i Marie Antoinettes fotspår och andas in luften i Monets trädgårdar. Mais Oui!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

Kan fixa en liknande design som du bjudit på hos en annan bloggare för 250 kr..

2011-03-05 @ 14:38:43
URL: http://jlfoto.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0