Lóa 5 månader och historien om "Bad ass" morsan

Ja, idag är lilla lilla Lóan 5 månader! Hurra hurra! Och som traditionen bjuder, så tas fina,gulliga månadsbilder varje ny månad den 11. Så även idag. Resultatet kan ni beskåda nedan.

Nu till rubrikens " Bad ass" handling.

Jag och mina två kottar har idag varit och träffat min gamla chef tillika min fina vän Elly, som jag inte träffat sedan innan Eira föddes. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, och det kom på tal att jag födde barn utan smärtlindring (ja okej lite lustgas, räknas det? ) borrat utan bedövning, piercat och tatuerat mig utan att tycka att det knappt kändes. Är jag hardcore? Har jag hög smärttröskel?Eller kanske är jag masochist? Ja, hur det än är, så insåg jag i alla fall idag, att jag nog kanske är lite av en Bad ass i alla fall.

Jag står med vagn + två barn, varav en skrikandes och kräver att bli buren, samtidigt som jag skall försöka självscanna, bära varor och styra runt en dubbelvagn bland allt fredagshandlande folk på Ica. Tillslut kommer vi levande ut och båda barnen sitter fint i vagnen. Färden hemmåt påbörjas.

Påsen går sönder med x antal varor i.

En Vagn+barn+trasig papperspåse och en tripp upp till tredje våningen senare, så inser jag att jag är ganska stark och tålig både fysiskt och psykiskt, jag är alltså en bad ass morsa som inte knäcks i första taget! Och det är jag stolt över att säga om mig själv!




Kommentarer
Postat av: Vanja & Elise

Vilka vackra bilder!!!

2011-03-11 @ 19:29:53
Postat av: marie Hemberg

Hon är verkligen ursöt!

2011-03-11 @ 19:54:16
Postat av: Sandra Dee

Va fina bilder! :) Vart kommer Loas söta kläder ifrån? :)

2011-03-11 @ 23:44:18
URL: http://sandeeelvie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0