Sometimes you need a little rain to create a rainbow

Okej, är det jag eller Julie Andrews som springer över kullarna i Sound of Music? Just nu känns det nästan som att det är jag!

Efter en rejäl pärs, med återfall på båda barnen och kräkningar mitt i natten så har vi nu äntligen kommit ur detta lilla magsjuka h-vete.

Och ingen är gladare än jag!

När jag satte min minsta sessa i vagnen i morse och travade ner till affären, kände jag för att hoppsa, sjunga, kvittra och dansa hela vägen ner, jag var så upprymd över att äntligen få komma ut i det härliga vårvädret och känna att alla var friska!

Efter en pannkaksfrukost som även gjorde familjen till en del av min lilla Von Trap musikal, så snörade vi på oss skorna, jag och kidsen och gick ner till stan för lite picknick i parken, och häng med syster och Yvette. Några ovädersmoln, lite åska och massor med solsken senare, var vi på lekplasten ihop med Yvettes två tjejer också och fikade och lekte.

Det är åter fröjd i paradiset!



Dom här två regnbågarna såg vi utanför oss när vi kom hem med Lóa från BB, helt fantastiska gick dom i hela bågar över trädtopparna. Det är ju faktiskt lite magiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0