Dagarna går fort fort fort..

Och jag inser att det var fyra(Paus för reaktion) dagar sedan jag bloggade! Jisses. Jag behöver kanske inte komma med massa ursäkter, utan helt enkelt cut to the chase.

Det är mitten (eller slutet?) av November, systeryster är redo att kläcka sin lilla bebis när som helst, och på söndag är det första advent. Eira har redan hunnit lämna sin önskelista hos tomten, då vi var på Jul på Tjolöholm i torsdags. Hur mysigt som helst! Julstämmningen var total, och jag längtar redan efter glögg, julsånger och tända adventsljus.

Jag har massor med nya jobb på g, och i morgon står jag och fotar inne i Nordstan. Den som vill ha en bild på sig själv i en vindmaskin är välkommen förbi!

Nu vaknar bebis, storasyster drar lite lätt i tröjan på en stressad mamma, som försöker blogga klart. Men jag kapitulerar och tar med barnen på playdate hem till Josefine.

(Bilder från Tjolöholm får jag lägga upp ikväll istället. Japp, det är busy busy att vara mamma, egen företagare och allt i ett på en och samma gång!) Uppdaterat! och btw, vilken mysig dag vi haft hos Ella, Alma och Josefine! Sötaste prinsesstokiga tjejerna härjade och mammorna drack te och hade en härlig eftermiddag tillsammans! tack för det sötnos!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Men det fixar du lätt som en plätt <3

2011-11-21 @ 15:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0