Oh! how lovely

Igår efter en härlig dag inne i Göteborg, med lyxfrukost på Le pain francais, en två och en halvtimma lång ansiktsbehandling och sushilunch med chefen (Alex) Så strosade vi en stund på stan, och jag kom över en kokbok (eller säger man bakbok?) Som jag suktat efter. Nämligen Mia Öhrns "Macarons, Cupcakes, Cakepops" Vadå drömboken för mig? Jepp, så nu står den här söt, färglad och innehållsrik, och bara väntar på att jag skall sätta tänderna i ett av recepten innuti.

Och tro mig, det kommer jag göra! Macaroner och cupcakes till alla!


Bilder från: Macarons, Cupcakes, cakepops av Mia Öhrn

OCh vad gäller min lyxiga dag igår, så är det helt okej att känna sig lite smått avundsjuk, jag är lite smått avundsjuk på mig själv faktiskt! Men nu är det dags att sätta igång, för idag har jag ett fotojobb som väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0