Vindens kraft

Två väldigt hektiska dagar, spenderade jag och min kamera inne i Nordstan nu i veckan. Kändes som jag stod med fingret på avtryckaren hela tiden. Otroligt många människor kom förbi och ville stå i våran vindmaskin!

Igår gjorde jag en annan väldigt rolig grej. Jag blev tillfrågad av Jennie Benjaminsson, som driver Kalasgott och som blev tvåa i tävlingen Mästerkocken som gick på kanal 4, att sminka henne till hennes kokbok. Så jag tog min "lilla" make up väska och åkte hem till henne. Såg ett utkast från den kommande boken, och kan garantera att jag skall köpa mig ett exemplar!

Efter den förmiddagen samlade jag hela familjen och åkte in till Mölndal och Scandinavian photo och köpte...."trumvirvel" en alldeles sprillans ny Canon Eos 5 D mark ii. Kan ni förstå att jag är nöjd? Jag behöver liksom ingen tomte i år. Nope, det har jag redan kirrat alldeles själv! Hurra hurra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0