Lilla lilla ljuvliga hjärtat Lóa 1 år!

Med tårta i magen, födelsedagskronan liggandes bredvid sig i soffan, somnade hon med en trygg hand på min kind. Hon har idag firat sin första födelsedag! Och jag minns det, som det så fint heter, som om det var igår, då hon kom till oss. Den där vackra höstdagen den 11 Oktober 2010.

Det var snudd på 101010, men jag vet att jag tänkte, att jag hellre ville ha en cool bebis än ett coolt födelsedatum. Och OM jag fick en cool bebis!

Lóa är coolhet personifierad. En riktigt tuff brud i lyxförpackning, för det skall ni veta. En söt liten kaka, det är hon! Hon, som älskar att stå och vicka på sin lilla blöjrumpa vid askungen CD-spelaren i barnrummet. Som helt plötsligt knatar runt på sina små rultiga babyfötter, som säger söta ord som: Tiittaaauut (titt ut), tack tack, använder sig av monstergrowl och som har en riktigt unik krypstil.

Mitt hjärta bankar och slår för denna lilla varelse, ja hon och hennes syster så klart. Att känna hennes varma lilla nacke mot min kind, ger mig ett otroligt lugn, och jag är den lyckligaste människan på jorden, som har välsignats med denna lilla ängel.

Lóa tack för att du finns, och för att du är precis den coola, fantastiska, söta lilla varelse du är! Du rockar och jag älskar dig! ♡

Puss Mamma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0