Sneak Peek Familjen Sladic/Lundström

Tjolöholm bjöd på en solig med kall dag förra lördagen, när jag tog med kameran och plåtade familjen Sladic/Lundström. Många härliga bilder vältrar jag mig i nu, och jag kan lova att det är svårt det där med att välja. För jag hade kunnat använda nästan allihopa!

Här kommer i alla fall en Sneak Peek på dom!



Vi har haft en väldigt mysig dag idag hela familjen. När Eira var på dagis åt jag, Tor och Lóa lunch nere på Nello, och när familjen var komplett blev det sparkcykel och vagnspromenad ner till affären. Och innan det var dags för barnen att hoppa i säng, badade dom bubbelbad ihop med pappa. Det finns inget bättre än sådana här sköna mysiga dagar! Eira är tokig som vanligt, busar och bygger kojor, leker att hon är Pippi, och Lóa knatar efter sin syster och vill vara med på precis allt! Springa i soffan, dansa och bygga koja. Det är en fröjd att se dom ihop! Och på tal om mysiga dagar, på lördag skall jag ta med mig Eira på bio för första gången (Hon har iof varit med dagis, damn it! Dom hann före) Det längtar vi till!

Kommentarer
Postat av: Anna



Vackra barn!! Vill se mer :)

2011-10-20 @ 21:11:46
Postat av: Sabina

superduperfin bild!

2011-10-20 @ 21:43:38
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0