Tidningsintervju

Vet ni vad?
Jo, det kan ni säkert lista ut genom rubriken! Idag har en reporter från Norra Halland varit här, för att göra ett reportage om mig och barnen! Tema bostad/barnrum och hur jag har tänkt när jag har inrett Eiras rum mm.
Superspännande!
Eira poserade fint, runt omkring i rummet, Lóa var fotogenique som vanligt, och förutom en stadge diving från sängkanten ( som reporter Josefine lyckades rädda ) så gick det jättebra! Skall bli roligt att se resultatet i tidningen sen.
Jag som alltid brukar baka och härja, ersatte min flitighet med lite bekvämlighet och köpte söta små cupcakes och bjöd på istället. Det är ju något lite typiskt mig ändå, så det kanske inte gjorde något.
Hursom så kommer alla hushåll i Kungsbacka regionen snart få en tidning i brevlådan, med en intervju och bilder på mig och flickorna i!  ( Tor höll sig i bakrunden )
Roligt va?
Kanske kommer jag få lite mer bloggläsare alt. fotokunder efter detta. Jag håller tummarna och hoppas att dom lägger ut min blogg adress. Håll tummarna ni med!

Kommentarer
Postat av: Annica

Yes yes yes!! Tummar hållda här :-D

2011-09-29 @ 10:44:23
URL: http://annicajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0