Ingen röst, inget skrivet..

Ledsen för mitt långa blogguppehåll. Men jag har haft fullt upp, samtidigt som jag har åkt på någon form av stämbandskatarr och förkylning. Kan inte prata, bara viska, och enligt läkaren skall man ju inte viska för att det är värre för stämbanden.
En babbelmaja som jag får det plötsligt ganska svårt. Men att tiga är guld säger dom ju, och min annars så aktiva stämma kanske behövde en semester..
Hursomhelst så håller jag som bäst på att söka inspiration och idéer till ett kommande projekt och är det något som alltid inspirerar mig så är det Juicy Coutures reklamkampanjer. Alltid lika härliga, magiska och sprudlande!
Vad det är kommer ni få se lite längre fram...hihi..ibland får man ju vara lite hemlig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0