Prislistor

Inför våren och sommarens alla fotograferingar, har jag nu äntligen färdigställt mina prislistor! Och för att fira detta så kommer jag erbjuda mina första 10 bokningar i perioden Maj-Juli två olika erbjudanden!

Dom 10 första bokningarna inför sommarens bröllop får ett reducerat pris om 5000 kr inkl make up. (ord. pris ca 6200 kr)  Det som ingår i priset är: konsultation med provsminkning, fotografering i ca 1,5-2 timmar,make up, webalbum med ca 50 bilder samt 15 st högupplösta bilder fullt redigerade på CD.

och för dom som vill ha porträtt bilder erbjuder jag dom 10 första bokningarna valfri nedanstående fotografering inkl makeup och hår alt. 5 extra bilder!


Det är redan några som har bokat, så passa på att boka in ett datum för att få ta del av erbjudandet!

Prislistor för makeup samt paketpris för bröllop kommer.

För att boka ring eller maila!

tel: 0705-082323 mail: [email protected]

Hoppas vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0