TGI-egen tid!

Alltså, jag har varit uppe, vaken, igång sedan 4.20 i natt/morse/örntidigt. Och har på alla sätt överlevt och haft en riktigt bra dag, med mina sockergryn. Först var det ju Eiras dans. Men Lóa och pappsen släpptes av hos kusinerna för kalas, så undertiden satt jag själv med min bok och mina hörlurar i en stol inne på min tidigare skola, och kände att det var rätt skönt att få den där trekvarten bara att reloada lite.

Sen bar det vidare till kalaset även för mig och Eira, och vi firade söta kussen Ida som fyllde år. Härligt sockerhöga kids något senare hemma med ensam något nanig mamma. Men en film och lite lördagsgodis kirrar dom flesta biffarna. Tills det inte gör det längre...

Barnens sockerkick slår fullkomligt över, men inte mammans brännande känsla bakom ögonlocken. Ja, resten kan ni ju lista ut själva. Rätt skönt att dom är i säng nu. Och nu skall jag på riktigt vara sådär störande feelgood att jag skall öppna en liten flaska rosa bubbel, lägga mig i ett skumbad, ge mig själv en Spa behandling som heter duga, äta sjukt mörk choklad, njuta av grymt go musik och sedan bädda ner mig under mitt fluffiga duntäcke i soffan, med en miljon tända ljus och en riktig chick flick. Ba, så ni vet!



Min finaste fina spelar prinsess spel på playstationet, nerbäddad i sin egen hemmagjorda "pöl"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0